FANDOM

  • Hektor Potrawka  (ang. Hector Con Carne) – w pierwszym odcinku jego ciało wybucha, jedyne, co po nim pozostało to mózg i żołądek. W późniejszym odcinku odnaleziono dwa zęby. Ale nic z nimi nie zrobił.
    • Miśkow  (ang. Boskov the Bear) – fioletowy misiek, który jest „zastępczym ciałem” dla Hektora. Na jego głowie i brzuchu zostają przymocowane mózg i żołądek Hektora.
  • Major Doktor Upiorna ' Upiorna' (ang. Major Dr. Ghastly) – Szalony naukowiec Hektora, wynalazczyni specjalnych pojemników do przechowywania mózgu i żołądka poza ciałem. Podkochuje się w Hektorze.
  • Generał Szrama  (ang. General Skarr) – dowódca sił zbrojnych Potrawki. Ma jedno oko i bliznę na twarzy. Ma niewiarygodny talent do nieszczęśliwych wypadków. Gen. Szrama potrafi być zazdrosny. Zazdrości Hektorowi władzy nad światem tak bardzo, że za wszelką cenę chce się go pozbyć i to po kryjomu żeby przejąć władzę na króliczej wyspie  i nad resztą świata.
  • Komandos Dorsz   (ang. Cod) – najgroźniejszy wróg Hektora. Dorsz zapobiega podbiciu przez niego świata. Występuje w odcinkach: Zło przed sądemZapach zemstyDajcie mi twarz Hektora PotrawkiZły do szpiku kościCiastko, które mnie kochałoLegion zniszczeniaNaprzód SPORK!Dorsz kontra HektorA to historia i Zazdrość.
  • Ergast  (ang. Estroy) – przeciwnik Hektora Potrawki i wróg Miśkowa. Pojawił się w niektórych odcinkach i mieszka na Wyspie Czaszek wykupionej przez Billy’ego. Występuje w odcinkach Złodzieje pomysłówLegion zniszczeniaKłopoty ze SzraminąUrodziny Hektora Con Carne i Nie ma to jak w raju.
  • Destruktikus Potrawka (ang. Destructicus Con Carne) – syn Major Doktor Upiornej i Hektora Potrawki. Pojawia się w paru odcinkach przybywając z przyszłości. Jest bohaterem i obrońcą ludzkości. Występuje w odcinkach Incydent z dziurą w czasie i Syn Zła.
  • Prezydent Lincoln – autentyczna postać amerykańskiego prezydenta Abrahama Lincolna. Kiedy Hektor chce podbić świat, Dorsza prosi o pomoc właśnie Lincoln. Wystąpił w odcinkach: Zapach zemstyCiastko, które mnie kochałoLegion zniszczeniaNaprzód SPORK! i Matka wszelkiego zła. Często pojawia się także w Mrocznych przygodach Billy’ego i Mandy.
  • Mama Hektora  – gdy go ostatnio widziała, jego syn miał ciało. Jest niewidomą staruszką i myśli, że Hektor pracuje jako stomatolog oraz posiada duży ekskluzywny dom. Nie wie, że jej ukochany synuś naprawdę chce rządzić światem. Gdy chciała skorzystać z toalety, przez przypadek weszła do mechy "Miś trojański" i tym mechem dojechała do Białego domu, a okazało się, że amerykańscy żołnierze ją widzieli. Występuje w odcinku Matka wszelkiego zła.
  • Panna Heaydy – występuje w odcinku Zazdrość, jest szpiegiem z siostrzanej organizacji podobnej do SPORK, chciała wykraść plany szpiegowskie Komandosa Dorsza. Później jej się nie udało i wpadła do piwnicy z owczym mleczkiem (dawniej z krokodylami), które ją pożarło. Na początku wydawała się sekretarką Hektora. Major Upiorna zazdrościła mu, a żołnierze mówili o agentce: "jaka to słodka lalunia".