FANDOM

Mandy.jpg

Mandy – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Mroczne przygody Billy'ego i Mandy.

Charakterystyka Edytuj

Mandy jest główną i zarazem tytułową postacią w serialu. Jest dziesięcioletnią dziewczynką oraz bardzo cyniczną, mądrą i odważną sąsiadką Billy'ego, która od urodzenia ma "diabła" pod skórą. Sama określa się jako "mała, ładna dziewczynka". Gardzi wszystkim co dziewczęce, małe, różowe i puchate. Ma wiecznie niezadowolony wyraz twarzy. W zasadzie podczas jednego odcinka jest wyjaśnione, że gdyby zmieniła swój wyraz twarzy na zadowolony, to rzeczywistość by się zawaliła (choć do zmiany jej wyrazu twarzy doszło w dwóch odcinkach pierwszego sezonu).

Uwielbia gnębić swoich przyjaciół, w tym Irwina i Billy'ego. Najbardziej gnębi Ponurego. Mimo że traktuje ich okrutnie, jest gdzieniegdzie pokazane, że uważa ich za przyjaciół. Nie lubi zmiany swojego charakteru na dobry. Nie boi się demonów i potworów. Jej rodzicami są Phill i Claire, zaś jej rywalką – Mindy.

Wygląd Edytuj

Mandy jest niskiego wzrostu. Ma długie blond włosy, które są stylizowane na demoniczny styl i przepasane czarną wstążką. Nosi różową sukienkę z łatką w kształcie żółtego kwiatu, białe skarpetki i czarne półbuty.

Ciekawostki Edytuj

  • Mandy występuje gościnnie w jednym z odcinków serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki